مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 دی 1401 ساعت 19:202023-01-01سياسي

درخشش خبرنگار ایسنای گیلان در جشنواره ملی رسانه ای تقریب مذاهب


خبرنگار ایسنای گیلان در دو بخش مصاحبه و گزارش نخستین جشنواره ملی رسانه ای تقریب مذاهب اسلامی کشور که به میزبانی استان گلستان برگزار شد، به ترتیب رتبه دوم و شایسته تقدیر را کسب کرد.

- ایسنا/گیلان خبرنگار ایسنای گیلان در دو بخش مصاحبه و گزارش نخستین جشنواره ملی رسانه ای تقریب مذاهب اسلامی کشور که به میزبانی استان گلستان برگزار شد، به ترتیب رتبه دوم و شایسته تقدیر را کسب کرد.

نخستین جشنواره ملی رسانه ای تقریب مذاهب اسلامی کشور با حضور مقامات استانی و کشوری در تالار همایش های پردیس خواهران دانشگاه فرهنگیان استان گلستان امروز به کار خود پایان داد.

به گفته ابراهیم شهبازی، رییس شورای سیاستگذاری جشنواره ملی رسانه ای تقریب مذاهب اسلامی کشور، امسال 1078 اثر از 14 خبرگزاری، 39 پایگاه خبری، 31 پایگاه اطلاع رسانی و 41 نشریه مکتوب و از 12 استان به دبیرخانه جشنواره ارسال شده که بیشترین اثر در حوزه خبر و کمترین اثر در حوزه مصاحبه بوده است.

این آثار پس از بازبینی اولیه، برای داوری نهایی به تهران ارسال و در نهایت با نظر هیئت داوران، 29 اثر برگزیده انتخاب شد.

شرکت کنندگان در محورهای رسالت نهادهای انقلاب اسلامی در حفظ و پاسداری از تقریب بین مذاهب و احیای تمدن نوین اسلامی ، جایگاه و نقش هنر و رسانه در تقریب بین مذاهب و تمدن سازی نوین اسلامی ، ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخشش خبرنگار ایسنای گیلان در جشنواره ملی رسانه ای تقریب مذاهب

درخشش خبرنگار ایسنای گیلان در جشنواره ملی رسانه ای تقریب مذاهب